LifeLike: Podsumowanie

LifeLike: Podsumowanie

To Ostatni wpis w ramach konkursu DSP2017.
Wiele się zmieniło od czasu rozpoczęcia konkursu, który pomógł mi rozwinąć wiedzę z zakresu GameDev oraz zmotywował do regularnego pisania na tematy technologiczne.
Wraz z końcem konkursu, przyszedł czas na podsumowanie.

VLOG

Tym razem wpis będzie miał nietypowy charakter, gdyż skorzystam z video, aby przedstawić Wam moje podsumowanie minionego okresu trwania konkursu. Forma akurat tak, żeby zaoszczędzić sobie pisania, a Wam czytania. Zatem zapraszam Was do obejrzenia poniższego filmu:

A dla tych, którzy nie zdecydowali się na video, najważniejsze informacje w pigułce:
-Nowa Strona projektu http://lifelike.pl
-Firma: Life Like Szymon Motyka

 

aaaa i film w 4K ! Kręcony przez Olę

Statystyki

W trakcie trwania konkursu (1 marzec – 30 maj), stronę odwiedzono … razy

Podsumowanie

Pewnie rozszerzę tu (szymonmotyka.pl) wiedzę w kategoriach Unity3d oraz na poważnie wskrzeszę sekcję Android + .Net.
Gra LifeLike będzie miała swoją stronę http://lifelike.pl , tórą tworzę w asp.net core, a na której będzie można znaleźć szczegóły dotyczące gry.

Podsumowanie

Dziękuje za wszystkie odwiedziny oraz osobom ze społeczności Slack’a za doradzanie w kwestiach technicznych.

 

Keep Calm and Drink Cafe!  (Przy okazji zapraszam na http://kawowipodroznicy.pl/kawowe-odkrycia-cold-brew/ gdzie możecie poczytać o Cold Brew)

  • nrm

    Gratulacje! Udało się nam, było ciężko ale dotrwaliśmy 😉

    • Dzieki 🙂 mam motywacje by dalej sie trzymac na blogu 🙂 ale tak 1 na tydzien-2 tygodnie 🙂

      • nrm

        Też będę się starał pokończyć teraz wszystko (projekt, kurs, jutuby)