Might & Magic Heroes VI – czyli częściowy powrót do klasyki

Wczoraj w moje ręce mimo braku czasu, trafiła wersja Beta nowej części  (już 25 letniej) gry z Serii Heroes of Might and Magic (swoją drogą, Heroes 3 , Heroes 2 sportowany na Androida)

Gra jest pod niektórymi względami powrotem do klasyki, pod innymi  za dużymi ułatwieniami. Przypominam że to wersja Closed Beta (choć klucze rozdawali na prawo i lewo).

No dobra, troszkę przesadziłem z powrotem do klasyki.

Bitwa
Sama Bitwa klasyką nie czyni. Choć tu mają plus. Powrócili do starej roli bohatera,  raz na pełną turę, bohater może użyć w dowolnym momencie czaru , lub ataku. Nie jest konkretnie skazany ze jego tura jest w tym i tylko w tym momencie.   i to mi się podoba.

Animacje walki też o wiele ładniejsze w stosunku do 5. Ale brakuje tej bajeczności z  trójki .

I tak wielki plus, mimo  zacięć  czasami w animacjach (ahh ten Laptop i be wersje Beta)

I chyba na tyle zalet w wersji Beta.

Zamki:

Paranoja , masakryczne ułatwienie – są w okienku, jako filmik  pokazujący rozbudowę miasta, pod  filmikiem opcja budowania budynków  oraz rekrutowania .

I tu kolejna nie miła niespodzianka. Budowanie budynków, których ilość poraża małą ilością. Kolejnym minusem jak dla mnie, to ikony budynków pokazujące jednostki które on tworzy.

Ogólnie zamki mają wielki minus :/

Jednostki: 

Prawdę mówiąc widziałem tylko parę z zamku,i parę z inferno. Nie jest tragicznie. Choć jakoś Heroes 5 miało ładniejsze niektóre jednostki. Wrażenie? bez rewelacji

Mapa:

Porównywalna do HoMM 5. w wersji Beta problemy z długim ładowaniem obiektów na mapie.

p.s zdjęcia dodam  jak znajdę 🙂 , bo opcja Screenshoot to jednak czysty marketing :/